یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
تصاویر/ دیدار برخی مدیران کل با امام جمعه بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به فضای مجازی گفت: روی دیپلماسی امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی باید کار کرد و از ظرفیت های مختلف در سطح استان استفاده و ظریف انتشار را بالا برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: یکی از اقدامات خوبی که صورت گرفته نظام مند حرکت کردن و احصای نظام مسائل در ستاد امر به معروف است که با یک برنامه ریزی مدون این کار انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خواستار راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها شد و ابراز داشت: تا مهر ماه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها ایجاد و روی آن سرمایه گذاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در عرصه ارتکاب منکرات رویکرد پیشگیرانه را سرلوحه کار خود قرار دهد و در عرصه انجام نیز پیشرانی کند؛ یعنی این ستاد در رابطه با انجام معروف پیشران باشد و در جهت جلوگیری از منکرات پیشگیری کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از حالت انفعال خارج شده و فعال باشد، گفت: ترک معروف در حالی که نباید انجام گیرد یک آسیب است، و این کار امر به معروف و نهی از منکر باید بدون تعارف صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه به فضای مجازی، گفت: روی دیپلماسی امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی باید کار کرد و از ظرفیت های مختلف در سطح استان استفاده و ظریف انتشار را بالا برد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، داشتن اخلاص در کار را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: آمر به معروف و ناهی از منکر باید ابتدا خود عامل به معروف و تارک منکر باشد تا اثر بگذارد لذا نسبت به مساله آموزش آمران به معروف توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha